Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 6 Octombrie 2024
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
PortalProtectiaDatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton
  • Intrebari si raspunsuri
  • Modele de documente
  • Opinia Specialistului
  • track_changesControl protectia datelor
  • Masuri pentru asigurarea portabilitatii datelor


    Intrebare: Ce masuri ar trebui sa ia o companie, ca si operator de date personale, in situatia in care un client isi exercita dreptul la portabilitate?

    Raspuns:
    Din interpretarea prevederilor GDPR dar si din practica implementarii acestuia orice operator de date trebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte importante:

    Pregatirea cererilor pentru portabilitatea datelor
    • trebuie sa fiti in masura sa recunoasteti o solicitare de portabilitate a datelor si sa intelegeti cand se aplica acest drept, stabilit de GDPR;
    • trebuie sa stabiliti o politica privind modul de inregistrare a cererilor prin care persoanele vizate isi exercita dreptul la portabilitate, alaturi de celelalte drepturi conferite de GDPR;
    • trebuie sa intelegeti cand puteti refuza o solicitare de exercitare a dreptului la portabilitate si sa fiti constienti de informatiile pe care trebuie sa le oferiti persoanelor vizate, respectiv clientilor dumneavoastra.
    Respectarea cererilor de portabilitate a datelor
    • trebuie sa puteti transmite date personale in formate structurate, utilizate in mod obisnuit si care pot fi citite automat;
    • trebuie sa utilizati metode sigure pentru a transmite date personale;
    • trebuie sa aveti procese in vigoare pentru a va asigura ca raspundeti la o solicitare de portabilitate a datelor fara intarzieri nejustificate si in termen de o luna de la primire;
    • trebuie sa fiti constienti de circumstantele in care puteti prelungi termenul pentru a raspunde unei solicitari de portare a datelor personale.

    Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro

    Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR

    Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
    Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!

    Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

    x