GDPR pentru HoReCa
02Dec2020
Acord de marketing in momentul in care s-a incheiat un contract
de Andrei Savescu
valabil la 02 Dec 2020
Intrebare: Daca unui client nu i s-a dat un acord de marketing in momentul in care s-a incheiat un contract se poate ca acesta sa fie trimis/ solicitat ulterior pe adresa de mail ?
16Iul2020
Procesator de plati online - operator sau imputernicit
de Andrei Savescu
valabil la 16 Iul 2020
Intrebare: Ce calitate (imputernicit sau operator de date independent) are un procesator de plati online in relatia cu un furnizor servicii HORECA? Un client client achizitioneaza produse HORECA si plateste cu cardul, datele cardului populand aplicatia procesatorului. Care e raspunderea procesatorului de plati on-line fata de client si care e raspunderea furnizorului HORECA fata de client?
08Aug2019
Prelucrarea datelor cu caracter personal in mediul online
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
08 Aug 2019
GDPR este cea mai recenta si robusta forma de reglementare a datelor cu caracter personal prelucrate online. Incalcarile masive ale datelor cu caracter personal de catre unele dintre cele mai mari organizatii online au determinat acest raspuns drastic pentru a proteja datele persoanelor vizate in scopul constientizarii utilizatorului cum sunt colectate datele sale personale, pentru ce anume ...
07Aug2019
Servicii furnizate prin personal propriu. Cerinte GDPR
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
07 Aug 2019
Potrivit Normelor metodologice din 10 iunie 2013 privind eliberarea certificatelor de primire turistice cu functiuni de cazare si alimentatie publica, a licentelor si brevetelor de turism, aprobate prin Ordinul nr. 65/2013, este prevazuta Lista orientativa a serviciilor suplimentare ce pot fi prestate in structuri de primire turistice cu functiuni de cazare, printre care se ...
06Aug2019
Este posibil marketingul direct?
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
06 Aug 2019
Prin marketing posibil intelegem ca hotelurile si restaurantele pot contacta fosti clienti, ca sa poata deveni clientii lor din nou, atata timp cat compania prelucreaza numai datele cu caracter personal necesare pentru atingerea scopurilor de marketing direct (spre exemplu, promotii, newsletter etc.).Intr-o opinie exprimata de Horeca se afirma ca un hotel are un interes legitim in ...
05Aug2019
Rezervari
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
05 Aug 2019
Rezervarea hoteliera prin intermediul platformelor online poate genera in esenta urmatoarele situatii:a) Plata prin cardul de credit situatie in care se introduc informatii de pe cardul de credit pe un website al unui furnizor de servicii (de regula, aceste conexiuni de plata sunt criptate). In urma efectuarii platii se poate genera automat un voucher, pe baza caruia se poate efectua ...
04Aug2019
Receptia/Cazarea clientilor
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
04 Aug 2019
Receptia inseamna cazarea clientilor, oferirea informatiilor privind imprejurimile, dar si informatii despre serviciile hotelului. Receptia este locul catre care ori de cate ori clientul are o problema se indreapta.Astfel, pe langa cazarea clientilor, intocmirea rapoartelor de gestiune si de statistica, persoanele cu atributii de receptioner negociaza tarifele pentru cazare, folosindu-se de ...
22Iul2019
Politici necesare pentru o platforma de turism
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
valabil la 22 Iul 2019
Intrebare: IT - platforma pentru turism. Ce documente si politici sunt necesare pentru aceasta activitate?
15Iul2019
Sistemul Informatic de Evidenta a Turistilor
de Andreea COMAN
valabil la 15 Iul 2019
Intrebare: Va rog sa precizati de la ce data a devenit operational Sistemul Informatic de Evidenta a Turistilor la care se face referire in articolul de la adresa https://www.portalprotectiadatelor.ro/activitati-specifice-hoteluri-receptie-889.htm?
23Ian2019
Formulare ce trebuie semnate intr-o agentie de turism
de Andreea COMAN
valabil la 23 Ian 2019
Intrebare: Ce formulare ar trebui sa semneze o persoana fizica, atunci cand vine intr-o agentie de turism pentru a primi oferte personalizate prin email, telefon, si la incheierea unui contract pentru un sejur?