Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 8 Decembrie 2019
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Persoana juridica de drept privat care prelucreaza date personale ale clientilor


Intrebare: Suntem o persoana juridica de drept privat care prelucreaza date personale ale clientilor, pe baza contractuala, atat in format fizic cat si prin mijoace automate (aplicatii dedicate). Un client solicita portarea datelor. Cum se procedeaza?

Raspuns:
Potrivit GDPR, dreptul la portabilitatea datelor reprezinta dreptul unei persoane fizice de a primi datele cu caracter personal care o privesc si pe care le-a furnizat operatorului intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat si dreptul de a transmite aceste date altui operator, fara obstacole din partea operatorului caruia i-au fost furnizate datele cu caracter personal

Indiferent daca persoana vizata solicita datele pentru ea sau pentru un alt operator compania dvs. trebuie sa tina cont de urmatoarele aspecte:
  1. Sa informati clientii cu privire la existenta dreptului la portabilitate;
  2. Sa puneti la dispozitia clientului, la cererea acestuia, o copie a datelor furnizate de catre acesta intr-un format accesibil, utilizabil si care poate fi usor recunoscut de aplicatiile software;
  3. Sa onorati cererea clientului in cel mai scurt timp posibil insa fara sa se depaseasca o luna de la data solicitarii, sau, in cazurile complexe nu mai mult trei luni cu conditia ca dvs sa informati clientul despre motivele care duc la intarzierea onorarii cererii in termen de o luna;
  4. Sa raspundeti cererii clientului chiar daca acest raspuns este unul negativ (de refuz);
  5. Sa onorati cererile in mod gratuit;
  6. Sa luati toate masurile de siguranta, astfel incat datele transmise sa ajunga in mod sigur (de exemplu prin utilizarea criptarii datelor) la destinatarul corect.

Newsletter portalprotectiadatelor.ro

Top 10 intrebari si raspunsuri referitoare la implementarea GDPR

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalprotectiadatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Top 10 intrebari si raspunsuri referitoare la implementarea GDPR"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

x