Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 29 Septembrie 2020
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalprotectiadatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton

Munca la domiciliu cu respectare GDPR


Intrebare: As dori sa va intreb, daca din cauza epidemiei, angajatii lucreaza de acasa, ce fel de acte aditionala le CIM sunt necesare, avand in vedere ca aduce acasa actele firmei.

Raspuns: Operatorul trebuie sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator, potrivit GDPR. Mai ales in contextual actual al muncii la domiciliu este necesara implementarea si verificarea unor reguli stricte privind resursele informatice cu privire la salariati.

Masurile tehnice si organizatorice se pot materializa la nivelul Operatorului prin:
- incheierea unor acte aditionale;
- incheierea unor acorduri de confidentialitate;
- redactarea unor politici sau proceduri privind resursele informatice;
- includerea regulilor in cuprinsul Regulamentului intern.

Ar trebui avute in vedere reglementarea unor reguli clare pentru salariatii care desfasoara munca la domiciliu, printre care enumeram:
- principii si informarea utilizatorilor;
- evaluarea riscurilor;
- utilizarea informa iilor;
- reguli privind parole;
- accesul la distanta;
- utilizarea Internet-ului;
- utilizarea e-mail-ului;
- utilizarea echipamentelor mobile;
- protectia impotriva virusilor;
- salvarea si restaurarea datelor;
- raportarea incidentelor;
- roluri si responsabilitati.

Newsletter portalprotectiadatelor.ro

Top 3 studii de caz bazate pe amenzile GDPR

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalprotectiadatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Top 3 studii de caz bazate pe amenzile GDPR"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

x