Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 23 Aprilie 2019
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Informare clienti magazin online

Andreea COMAN Raspuns oferit de
Andreea COMAN
Avocat SAVESCU & ASOCIATII
valabil la 04 Apr 2019Conform legislatiei in vigoare!

Intrebare: Suntem un magazin online care am facut informarea persoanelor vizate prin intermediul site-ului magazinului din data de 25 mai 2018. Intrebare mea este daca mai trebuie sa informam clientii nostri din trecut care ne-au contactat, au comandat de pe site inaintea intrarii in vigoare a regulamentului 679/2016? Adica sa zicem un client care a cumparat de pe site-ul nostru in 2014 si noi mai avem datele lui in sistem (nume, prenume, adresa, email), avem obligatia da a il informa direct ca detinem informatii despre el (de ex. sa-i trimitem un e-mail de informare)? Daca trebuie informati acesti clienti vechi, ce facem cu cele care nu au adresa de e-mail? Le trimitem informarea prin posta? Va rog daca se poate si articolul din lege pe care sa ne bazam oricare ar fi raspunsul la intrebarea noastra.

Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii portalprotectiadatelor.ro

Login utilizator

De ce sa ma inregistrez?

  • 25 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
  • Ai acces la o baza de date cu 555 intrebari si raspunsuri.
  • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
  • Accesul total in portal + consultanta personalizata te costa acum doar 4.15 lei/zi, TVA inclusa.

Inregistreaza-te sau completeaza campurile de login pentru a avea acces la raspunsul articolului
Informare clienti magazin online

SMS
ACCES INSTANT la intrebare si raspuns platind prin SMS!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea care prezinta interes pentru dvs. platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasati butonul alaturat "Plateste prin SMS" si urmariti instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, veti putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.

Newsletter portalprotectiadatelor.ro

Top 10 intrebari si raspunsuri referitoare la implementarea GDPR

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalprotectiadatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Top 10 intrebari si raspunsuri referitoare la implementarea GDPR"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

x