Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 7 Aprilie 2020
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalprotectiadatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton

Pastrarea pentru totdeauna a datelor cu caracter personal

03 Mar 2020Conform legislatiei in vigoare!
Andrei Savescu Raspuns oferit de
Andrei Savescu
Avocat


1. Asa cum oamenii trebuie sa-si aminteasca ce au zis, pentru a-si putea respecta cuvantul dat, la fel este necesar si pentru operator sa pastreze evidenta interactiunilor sale, pentru ca sa-si aminteasca ce a discutat .

2. Interactiunea juridica a operatorului cu alte entitati urmeaza, pentru identitate de ratiune, regimul juridic specific conservarii interactiunilor din interiorul operatorului, consemnate in registrele acesteia, adica se pastreaza cata vreme exista operatorul. Pe de alta parte, orice interactiune juridica are, fiecare in parte, un potential litigios propriu, independent si permanent, care se poate manifesta oricand.

3. Orice interactiune cu oameni contine date cu caracter personal, care trebuie pastrate, caci este imposibil sa fie rupta identitatea interlocutorului de comunicarea cu el, adica identitatea interlocutorului face parte integranta din comunicare.

4. In concluzie, datele cu caracter personal cuprinse in registrul de corespondenta nu se pastreaza chiar pentru totdeauna, pentru ca nimic nu dureaza atat de mult, insa in orice caz pe toate durata de existenta a operatorului.

5. De exemplu, e-mail-urile si fisierele atasate trebuie stocate separate si criptat, iar accesarea arhivei de corespondenta se va face in mod limitat, temeinic justificat, doar de catre cine este necesar si exclusiv cu aprobarea managementului operatorului sau in conditiile precizate de acesta.

Newsletter portalprotectiadatelor.ro

Top 3 studii de caz bazate pe amenzile GDPR

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalprotectiadatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Top 3 studii de caz bazate pe amenzile GDPR"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

x