Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 22 August 2019
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Instruirea personalului despre legislatia si importanta datelor cu caracter personal


Mentinerea conformitatii cu RGPD este o sarcina care trebuie indeplinita pe toata durata de activitate a asociatiei de proprietari, iar fiecare angajat al acesteia ar trebui sa fie bine instruit despre importanta datelor cu caracter personal si a reglementarilor legale in vigoare pentru a proteja si a asigura confidentialitatea datelor personale. Ar trebui sa desfasurati un program de formare RGPD pentru a-i instrui pe angajatii dumneavoastra cu privire la protectia datelor prelucrate si valoarea informatiilor personale.

Aceasta formare trebuie sa atinga domenii-cheie, cum ar fi utilizarea si gestionarea datelor cu caracter personal, intelegerea drepturilor persoanelor vizate cand vine vorba despre datele lor cu caracter personal, raportarea incalcarilor si implementarea procedurilor de gestionare a incidentelor.

Angajatii asociatiilor de proprietari vor avea obligatia de a respecta secretul profesional cu privire la datele cu caracter personal gestionate. Asigurarea confidentialitatii datelor personale privind persoanele fizice se va asigura prin implementarea masurilor tehnice si organizatorice adecvate, spre exemplu, personalul angajat va trebui instruit in ceea ce priveste manipularea acestor date, in vederea asigurarii respectarii drepturilor persoanelor vizate (spre exemplu: dreptul la informare, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor personale etc.) prin raportare la indeplinirea obligatiilor legale (spre exemplu: tinerea registrelor, pastrarea documentelor contabile in format electronic si/sau fizic, afisarea listelor de plata, transmiterea datelor catre furnizorii de utlitati) in acord cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679.

Newsletter portalprotectiadatelor.ro

Top 10 intrebari si raspunsuri referitoare la implementarea GDPR

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalprotectiadatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Top 10 intrebari si raspunsuri referitoare la implementarea GDPR"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

x