Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 8 Decembrie 2019
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Colectarea de date cu caracter personal sub forma de baze de date


Intrebare: Suntem o companie care a colectat date cu caracter personal sub forma de baze de date de marketing de-a lungul catorva ani. Se aplica prevederile GDPR?

Raspuns:
Una dintre cele mai mari probleme aparute odata cu introducerea GDPR-ului este zona de consimtamant, ca baza legala a prelucrarii si, in special, consimtamantul pentru marketing. Consimtamantul prevazut de GDPR trebuie sa fie dat in mod liber liber si fara ambiguitate.

Noul regulament GDPR necesita consimtamant printr-un opt-in prin care persoana vizata bifeaza o caseta pentru a accepta sa primeasca materiale de marketing. Prin urmare, organizatiile ar trebui sa isi revizuiasca bazele de date pentru consimtamant adecvat.

O problema semnificativa legata de obtinerea consimtamantului este rata de raspuns la astfel de solicitari, care de cele mai multe ori este una redusa. Orice non-raspuns la astfel de solicitari nu presupune acordul/consimtamantul asumat si nu puteti contacta aceste persoane vizate din nou.

In practica, multe organizatii privesc noua reglementare GDPR ca pe o oportunitate reala si efectiva de curatare a bazelor de date de marketing dar si ca un instrument real si efectiv prin intermediul caruia companiile se asigura ca bazele de date sunt mai bine directionate catre cei care sunt cu adevarat interesati sa primeasca informatiile cu specific de marketing.

Newsletter portalprotectiadatelor.ro

Top 10 intrebari si raspunsuri referitoare la implementarea GDPR

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalprotectiadatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Top 10 intrebari si raspunsuri referitoare la implementarea GDPR"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

x