Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 15 Octombrie 2024
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
PortalProtectiaDatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton
  • Intrebari si raspunsuri
  • Modele de documente
  • Opinia Specialistului
  • track_changesControl protectia datelor
  • Arhivare documente care atesta implementarea GDPR


    Intrebare: Avand in vedere prevederile art.8 din Legea nr.16/1996, privind Arhivele Nationale, care obliga angajatorul sa completeze un Nomenclator Arhivistic al documentelor emise pe toata perioada activitatii institutiei, spuneti-mi va rog daca documentele generate de Regulamentul GDPR (acord prelucrare date personale, note informative, politici, etc.), fac obiectul arhivarii acestora dupa o perioada de timp si pentru cat timp ele se arhiveaza.

    Raspuns:
    La nivelul Operatorului, toate compartimentele sunt obligate sa inregistreze si sa tina evidenta tuturor documentelor intrate, a celor intocmite pentru uz intern si a celor iesite, conform procedurilor activitatilor respective.

    Documentele/inregistrarile se pastreaza de catre initiatori si utilizatori la locul de munca (arhiva activa), pe durata specificata de normele legale. Dupa expirarea perioadei de pastrare operativa, sefii/responsabilii compartimentelor intocmesc propuneri pentru arhivare in arhiva Operatorului.

    Anual, persoana responsabila cu indosarierea documentelor la fiecare compartiment, grupeaza documentele in unitati arhivistice potrivit problematicii s i a termenelor de pastrare stabilite in nomenclatorul arhivistic. Nomenclatorul arhivistic este intocmit de catre responsabilul cu arhiva din cadrul Operatorului, pe baza propunerilor transmise de sefii/responsabilii compartimentelor din cadrul Operatorului si este aprobat prin decizia organelor de conducere.

    In fiecare dosar se introduce o pagina de garda, care se completeaza de catre persoana responsabila cu indosarierea documentelor la fiecare compartiment. Se numeroteaza fiecare pagina din dosar si totalul de pagini se inscrie pe pagina de garda. Documentele astfel grupate, se depun de catre persoana responsabila cu indosarierea acestora, in al doilea an de la constituire, la depozitul arhivei Operatorului, pe baza de inventar de documente si proces verbal de predare primire.

    Evidenta tuturor intrarilor s i ies irilor de unitati arhivistice in/din depozitul arhivei se t ine de catre arhivarul Operatorului (persoana desemnata prin decizie interna cu atributii de arhivar) intr-un registru de evidenta.

    Scoaterea documentelor din evidenta arhivei se face numai cu aprobarea conducerii Operatorului, in urma selectionarii sau transferului in alt depozit de arhiva.

    Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro

    Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR

    Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
    Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!

    Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

    Articole similare din categoria GDPR pentru institutii publice

    03Oct2024

    Conflict de interese in desemnarea DPO

    de Andrei Savescu valabil la 03 Oct 2024
    25Mar2024

    Filmarea si fotografierea intr-o institutie publica

    de Andrei Savescu valabil la 25 Mar 2024
    x