Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 19 Iulie 2025
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
PortalProtectiaDatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton
  • Intrebari si raspunsuri
  • Modele de documente
  • Opinia Specialistului
  • track_changesControl protectia datelor
  • Implementarea sistemelor de supraveghere in primarii


    Intrebare: Buna ziua, Primaria X si-a reabilitat sediul. In noul sediu a fost montat un sistem de supraveghere (camere in ambele parti ale holurilor p+3 si o camera la registratura p). Camerele au doar inregistrare video. In acelasi timp, pentru o transparenta totala cu cetatenii, vrem ca la registratura sa implementam un sistem audio video (cu stergerea datelor la 7 zile). Pentru a respecta GDPR este de ajuns sa avem stickere cu informarea de supraveghere video 24/24 si cu stergerea automata a datelor dupa 7 zile? Va fi si un anunt prin care se vor informa cetatenii ca daca sunt nemultumiti de interactiunea cu functionarul public au posibilitatea de a inainta o petitie in termen de maxim 7 zile pentru a se putea verifica certitudinea celor spuse si daca este cazul, tragerea la raspundere a functionarului. Va multumim anticipat pentru sugestiile pe care ni le veti transmite privind implementarea acestui sistem cu respectarea legislatiei in vigoare. 

    Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalProtectiaDatelor.ro

    Atentie la data valabilitatii intrebarii!
    Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 24 iun 2025.

    Login utilizator

    De ce sa ma inregistrez?

    • 25 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
    • Ai acces la o baza de date cu 1038 intrebari si raspunsuri.
    • Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
    SMS
    VIZUALIZATI INSTANT acest raspuns, platind prin SMS!
    Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
    Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
    Sau CLICK AICI pentru a alege varianta de Abonament pentru 3, 6 ori 12 luni. Veti putea adresa intrebari in mod direct consultantilor si veti putea vedea toate intrebarile si raspunsurile din site. Peste 700 de clienti folosesc zilnic site-ul nostru.

    Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro

    Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR

    Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
    Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!

    Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

    Articole similare din categoria GDPR pentru institutii publice

    x