Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 29 Martie 2024
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
PortalProtectiaDatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton
  • Intrebari si raspunsuri
  • Modele de documente
  • Opinia Specialistului
  • track_changesControl protectia datelor
  • Studiu de caz: Primirea unor facturi adresate unei alte persoane. Refuzul operatorului de a solutiona cererea


    Operator: TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS SA

    Dispozitii incalcate: art. 32 alin. (1) lit. b), alin. (2), art. 5 alin. (1) lit. d) GDPR

    Fapta/faptele: petentul primeste la adresa sa de domiciliu facturi adresate unei alte persoane, client al operatorului, precum si faptul ca a semnalat operatorului aceasta situatie, dar nu a primit raspuns.

    Numar persoane vizate: 1

    Perioada: nu se precizeaza

    Amenda aplicata: 9,544.40 lei, echivalentul sumei de 2000 EURO

    Modalitate de instiintare a ANSPDCP: plangere din partea unei persoane vizate

    Explicatii si comentarii

    Potrivit dispozitiilor art. 5 alin. (1) lit. d) din Regulamentul (UE) 679/2016, datele cu caracter personal sunt: d) exacte si, in cazul in care este necesar, sa fie actualizate; trebuie sa se ia toate masurile necesare pentru a se asigura ca datele cu caracter personal care sunt inexacte, avand in vedere scopurile pentru care sunt prelucrate, sunt sterse sau rectificate fara intarziere ( exactitate ). De asemenea, s-a constatat ca operatorul nu a luat masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii confidentialitatii datelor cu caracter personal, fapt care a condus la dezvaluirea datelor cu caracter personal ale unui client al operatorului prin expedierea pe adresa petentului a unor facturi emise pe numele clientului respectiv.

    Masuri concrete pentru evitarea amenzilor

    Raspuns

    Operatorul trebuie sa raspunda persoanelor vizate intr-un termen de 30 de zile. Atunci cand este necesar, din motive legate de complexitatea si volumul cererilor primite simultan, aceasta perioada poate fi prelungita pana la maxim trei luni. Chiar si in aceste conditii de prelungire, trebuie ca persoana vizata sa fie informata de aceasta prelungire tot in intervalul de o luna de la primirea cererii.

    Pentru cererile receptionate in format electronic, raspunsul trebuie sa fie furnizat in format electronic acolo unde este posibil, cu exceptia cazului in care persoana vizata solicita informatiile intr-un alt format.

    Informatiile care urmeaza sa fie furnizate persoanelor vizate pot fi furnizate in combinatie cu pictograme standardizate pentru a oferi intr-un mod usor vizibil, inteligibil si clar lizibil o imagine de ansamblu semnificativa asupra prelucrarii avute in vedere. In cazul in care pictogramele sunt prezentate in format electronic, acestea trebuie sa poata fi citite automat.

    Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro

    Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR

    Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
    Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!

    Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

    x