Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 17 Aprilie 2021
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
portalprotectiadatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton

Ultimele noutati

16Apr2021

Marcajul numeric al echipamentului de lucru al salariatului

de Andrei Savescu valabil la 16 Apr 2021
Intrebare: Revin si in primul rand va multumesc pentru raspunsul de la ultima intrebare. De data aceasta am doua intrebari, avem in derulare un contract cu o persoana juridica in care este stipulat ca pe echipamentul de protectie al angajatilor sa fie aplicata marca numarul de inregistrare al contractului de munca al angajatului. (4) Pe uniforme va fi inscriptionata denumirea operatorului si un numar de ...
01Apr2021

Telekom Romania, amendata pentru incalcarea GDPR. Peste 99.000 de clienti afectati

de Portal Protectia Datelor 01 Apr 2021
Telekom Romania a fost amendata din nou pentru incalcarea GDPR. Acum sunt peste 99.000 de clienti afectati de o scurgere de date personale.Telekom Romania a primit o amenda de 3.000 euro,pentru incalcarea GDPR, iar acum este din nou sanctionata pentru nerespectarea Regulamentului.Conform informatiilor furnizate de ANSPDCP, Telekom u a implementat masuri tehnice si organizatorice ...
31Mar2021

BNP Paribas, amendat pentru incalcarea GDPR. A trimis mesaje nedorite de utilizatori

de Portal Protectia Datelor 31 Mar 2021
ANSPDCP anunta ca BNP Paribas a fost sanctionat pentru incalcarea GDPR, dupa ce a trimis mai multe mesaje nedorite de utilizatori. Sanctiunea a fost aplicata in lei, fata de obiceiul institutiei de a folosi echivalentul in lei a unei sume in euro.Autoritatea Nationala de Supraveghere a finalizat in luna februarie 2021 o investigatie la operatorul BNP Paribas Personal Finance SA Paris ...
30Mar2021

Medicover, amendata pentru incalcarea GDPR. A incurcat destinatarii

de Portal Protectia Datelor 30 Mar 2021
Medicover a fost amendata de ANSPDCP pentru incalcarea GDPR. Compania a incurcat destinatarii unor clienti si a oferit acces la datele personale sensibile ale altora dintre cei afectati de aceasta eroare.Conform ANSPDCP, Medicover a incalcat dispozitiile prevazute la art. 32 alin. (1) lit. b) si alin. (2) si (4) din Regulamentul General privind Protectia Datelor,Investigatia a ...
26Mar2021

Transmitere date cu caracter personal

de Andrei Savescu valabil la 26 Mar 2021
Intrebare: Ne adresam persoanelor juridice distribuitori cu care avem incheiat un contract general , care reglementeaza activitatea de vanzare. Am incheiat si un act aditional privind protectia datelor personale. Va rugam sa ne spuneti daca pentru distributia de cataloage cu produsele noastre este nevoie de documente privind GDPR, (cerere din partea clientilor, acordul de primire etc.)? Avem cateva ...
17Mar2021

Contracte de prestari servicii cu persoane juridice pentru inchiriere recipiente

de Andrei Savescu valabil la 17 Mar 2021
Intrebare: In cadrul societatii noastre incheiem contracte de prestari servicii cu persoane juridice pentru inchiriere recipiente. In cuprinsul contractului am solicitat angajatului care elaboreaza sa cuprinda o anexa cu privire la clauza standard privind protectia datelor. Mentionez ca n contract apare numele si prenumele reprezentantilor societatilor, nr. de telefon, adrese de e-mail, semnaturi din partea ...
15Mar2021

Date solicitate de reprezentanti ai presei

de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton valabil la 15 Mar 2021
Intrebare: Intr-o companie nationala care are in subordine 41 de unitati judetene fara personalitate juridica, s-a primit o solicitare de la un jurnalist (presa de investigatii) cu privire la conducerile acestor unitati judetene. Respectivul jurnalist solicita numele si data numirii in functie a actualilor directori, respectiv numele si perioada ocuparii functiei a fostilor directori. Solicitarea este ...
24Feb2021

Situatii cand trebuie facuta informarea persoanelor vizate de catre unitatile medicale

Informarea persoanelor vizate (salariati, clienti, vizitatori etc.) este obligatorie ori de cate ori prelucrati date cu caracter personal care ii vizeaza. Dreptul de a fi informat se refera la obligatia de a furniza informatii corecte de prelucrare, de regula printr-o notificare. Acesta subliniaza transparenta in ceea ce priveste modul in care sunt utilizate datele cu caracter personal. ...
25Feb2021

Serviciu de protectia datelor cu rol de suport

de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton valabil la 25 Feb 2021
Intrebare: Va rugam sa ne spuneti, in situatia in care, exista un serviciu de protectie a datelor, cu rol de suport al DPO-ului, sarcina de informare si consiliere (de raspuns la solicitari venite din partea altor compartimente, pe teme legate de GDPR) pe care o are DPO-ul conform art. 39 lit (1) (a), poate fi transferata si acestui serviciu, fara a mai fi necesara implicarea DPO-ului. Mentionez ca acest ...
23Feb2021

​Masuri privind utilizarea echipamentelor mobile in unitatile medicale

Toate echipamentele mobile care au fost achizitionate in numele Operatorului sunt considerate a fi proprietatea Operatorului si vor fi utilizate ca atare. Atribuirea unui dispozitiv mobil catre un angajat implica responsabilitatea acestuia de a asigura securitatea dispozitivului atat in sediul Operatorului, cat si in locuinta personala sau oricare alta locatie.Accesul la dispozitivele de ...
x