Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 25 Aprilie 2024
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
PortalProtectiaDatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton
  • Intrebari si raspunsuri
  • Modele de documente
  • Opinia Specialistului
  • track_changesControl protectia datelor
  • Microtargeting


    Microtargeting este o forma de publicitate online, care analizeaza datele personale ale persoanelor vizate pentru a identifica interesele unui anumit public sau individual pentru a influenta actiunile lor. Microtargeting poate fi folosit pentru a oferi un mesaj personalizat unei persoane vizate sau publicului folosind un serviciu online, cum ar fi retelele de socializare.
    Directionarea in functie de microtargeting poate determina ce anume si modul in care continutul relevant este livrat online unui individ si este uneori folosit pentru comercializarea bunurilor sau serviciilor sau in scop de marketing politic.

    Spre exemplu, daca va place sau urmariti un anumit partid politic sau o ideologie pe o platforma de social media, pot fi afisate pentru dumneavoastra anunturi personalizate legate de partid sau ideologii.

    Principalul beneficiu al microtargetingului pentru agentiile de publicitate si persoanele fizice consta in afisarea anunturilor relevante si personalizate.

    Cum functioneaza?
    Microtargeting functioneaza prin utilizarea de instrumente electronice, inclusiv Cookies , Social Plugins si Tracking pixels . Aceste instrumente electronice de obicei urmaresc obiceiurile browserului de navigare, preferintele si interactiunile sociale pe internet pentru a construi un profil despre utilizator.

    Acest profil este folosit pentru a adapta reclamele preferintelor si intereselor specifice ale utilizatorului. Furnizorii de retele de socializare pot include aceste instrumente electronice in mediul lor informatic si pe alte site-uri web interesate de audienta a interactiunilor si angajamentelor.

    Cum pot limita microtargeting pe retelele de socializare?
    Furnizorii de retele de socializare ofera o suita de instrumente pentru a ajuta utilizatorii in interactiunile lor si in schimbul de informatii, atunci cand se utilizeaza retelele de socializare, inclusiv capacitatea de a limita microtargeting-ul. Aceste instrumente sunt de obicei oferite in rubrici precum Settings sau Setarile contului .
    IMPORTANT!

    Ce este un audit? Un audit ofera o evaluare a modului si daca o organizatie are instituite bune practici in domeniul protectiei datelor cu caracter personal. Un audit joaca un rol-cheie in sprijinirea organizatiilor in intelegerea si indeplinirea obligatiilor lor cu privire la protectia datelor cu caracter personal. Auditul analizeaza daca aveti instituite modalitati de control eficiente care sa se potriveasca scopurilor politicilor si procedurilor aferente obligatiilor existente in sarcina operatorului/persoanei imputernicite cu privire la protectia datelor. Auditul are ca obiectiv principal verificarea modului in care organizatia respecta legislatia protectiei datelor cu caracter personal si solutii practice de aplicare a acesteia organizatiei, iar rezultatele raportului de audit contine recomandari de imbunatatire.

    Care sunt beneficiile unui audit?
    Beneficiati de un regim de protectie a da- telor cu caracter personal pe baza cunostintelor si a experientei echipei de audit. Este o oportunitate pentru personalul organizatiei pentru a discuta probleme de protectia datelor relevante cu membrii echipei de audit.

    Ariile pe care un audit le poate acoperi pot include:
    • guvernanta protectiei datelor, structurile, politicile si procedurile care trebuie sa asigure conformitatea cu legislatia privind protectia datelor;
    • gestionarea proceselor de inregistrare electronica si manuala care contin date cu caracter personal;
    • proceduri de raspuns la orice cerere cu privire la datele cu caracter personal, inclusiv cererile persoanelor fizice pentru obtinerea unor copii ale datelor lor, precum si cele facute de catre terti si acordurile de partajare;
    • masuri tehnice si organizatorice de natura a se asigura ca exista securitate adecvata asupra datelor cu caracter personal detinute in forma fizica sau electronica;
    • instruirea personalului cu privire la protectia datelor cu caracter personal si gradul de constientizare a cerintelor privind protectia datelor cu caracter personal.
    Cine poate solicita efectuarea unui audit?
    Auditurile pot fi solicitate de organizatii publice sau private, autoritati publice etc. Auditul reprezinta oportunitatea de a obtine o viziune independenta asupra practicilor din domeniul protectiei datelor cu caracter personal ale organizatiei.

    Cat timp dureaza efectuarea unui audit?
    Fiecare audit este unic, intervalul de timp de audit este dependent de dimensiunea, domeniul de aplicare si cerintele fiecarei organizatii.

    Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro

    Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR

    Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
    Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!

    Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

    x