Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 2 Februarie 2023
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
PortalProtectiaDatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton

Masuri tehnice si organizatorice GDPR pentru unitatile medicale


Intrebare: Sunt administratorul unei policlinici cu capital privat. Tehnica medicala utilizata stocheaza in memoria proprie categorii speciale de date cu caracter personal ale pacientilor investigati. Ce masuri tehnice si organizatorice trebuie sa adopt pentru a fi conform cu cerintele Regulamentului (UE) 2016/679, in conditiile in care accesul la aparatura medicala nu poate fi restrictionat prin user/parola?

Raspuns: GDPR se refera la obligatia generala a societatilor de "pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate". Toate aceste masuri trebuie sa tina cont de specificul activitatii policlinicii dumneavoastra, respectiv de natura, domeniul de aplicare, contextul si scopurile, precum si de riscurile asociate prelucrarii datelor cu caracter personal.

In mod general, ar trebui sa implementati masuri in relatia cu salariatii (ex. modificarea sau adaptarea procedurile de lucru astfel incat sa fie asigurat un acces cat mai restrans la datele cu caracter personal; implementarea unor politici specifice in materia prelucrarii de date cu caracter personal la locul de munca; actualizarea Regulamentului Intern cu dispozitii specifice privind prelucrarea datelor cu caracter personal, inclusiv stabilirea de sanctiuni), masuri privind securizarea datelor (ex. securizarea din punct de vedere informatic datele personale; implementarea unor politici si proceduri in materia securitatii datelor care sa asigure un standard ridicat de protectie), desemnarea unui responsabilul pentru protectia datelor (DPO) - daca sunt indeplinite conditiile numirii acestuia; tinerea evidentelor activitatilor de prelucrare a datelor cu caracter personal - daca sunt indeplinite conditiile.

Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro

Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

x