Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 19 Aprilie 2024
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
PortalProtectiaDatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton
  • Intrebari si raspunsuri
  • Modele de documente
  • Opinia Specialistului
  • track_changesControl protectia datelor
  • Informatii si formulare necesare pentru implementare GDPR


    Intrebare: As dori cateva informatii si formulare necesare pentru implementare GDPR after school privat.

    Raspuns: Cu titlu general, gradinitele si scolile prelucreaza numeroase date cu caracter personal atat ale copilului, cat si ale reprezentantilor sai legali. Copiii au nevoie de o protectie specifica a datelor lor cu caracter personal, intrucat pot fi mai putin constienti de riscurile, consecintele, garantiile in cauza si drepturile lor in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal, potrivit GDPR.

    In principal, ar trebui sa acordati o atentie deosebita unor teme sensibile cu privire la datele personale folosite in procesul educational printre care:
    • Supravegherea video
    • Fotografierea la evenimentele scolare
    • Conectivitatea wireless
    • Crearea conturilor pentru parinti, elevi
    • Profilarea
    • Utilizarea retelelor sociale pentru anumite activitati
    • Securitatea cibernetica
    Regasiti mai jos, cateva exemple de obligatii generale masuri valabile pentru orice operator care prelucreaza date cu caracter personal, printre care se afla si after school-ul.

    Masuri in relatia cu salariati
    1. modificati sau adaptati procedurile de lucru astfel incat sa fie asigurat un acces cat mai restrans la datele cu caracter personal
    2. implementati politici specifice in materia prelucrarii de date cu caracter personal la locul de munca, respectiv: Politica control acces la locul de munca, Politica bring your own device, Politica sisteme urmarire video CCTV, Politica utilizare autoturisme (daca este cazul) etc.
    3. actualizati Regulamentului Intern cu dispozitii specifice privind prelucrarea datelor cu caracter personal, inclusiv stabilirea de sanctiuni
    4. revizuiti fisele de post ale salariatilor care au atributii in materia prelucrarii datelor cu caracter personal
    5. incheiati acorduri de confidentialiate cu salariatii care au atributii in materia prelucrarii datelor cu caracter personal

    Masuri in relatia cu alti parteneri (persoane imputernicite)
    Persoana imputernicita de operator reprezinta persoana fizica sau juridica ce prelucreaza datele cu caracter personal in numele dumneavoastra. Printre aceste societati se pot numara: societatea de contabilitatea si HR, societatea care asigura suportul IT, societatea care face curatenie etc.
    6. revizuiti contractele existente cu furnizorii externi si includeti clauze specifice legate de protectia datelor cu caracter personal
    7. incheiati acorduri privind protectia datelor cu caracter personal cu furnizorii noi

    Masuri privind securizarea datelor
    8. securizati din punct de vedere informatic datele personale;
    9. implementati politici si proceduri in materia securitatii datelor care sa asigure un standard ridicat de protectie

    Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro

    Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR

    Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
    Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!

    Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

    Articole similare din categoria Analize si solutii GDPR

    18Feb2020

    GDPR implementat in companie - care sunt urmatorii pasi

    de Andreea COMAN valabil la 18 Feb 2020
    x