Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 24 Aprilie 2024
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
PortalProtectiaDatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton
  • Intrebari si raspunsuri
  • Modele de documente
  • Opinia Specialistului
  • track_changesControl protectia datelor
  • Decizii Comitet executiv. Registrul de decizii

    28 Iun 2018
    Andreea COMAN Raspuns oferit de
    Andreea COMAN
    Avocat SAVESCU & ASOCIATII


    Potrivit dispozitiilor art. 30 alin. (1) lit. b) si alin. (2) din Legea nr. 230/2007, Comitetul executiv emite decizii privind reguli pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adunarilor generale si pentru respectarea prevederilor legale, a statutului si a acordului de asociere, precum si alte decizii ce privesc activitatea din asociatia de proprietari. Aceste decizii vor fi consemnate in Registrul de decizii al comitetului executiv si vor fi afisate la avizier (art. 17 alin. (3) din H.G. nr. 1.588/2007).

    Similar Hotararilor AGA, este posibil ca Deciziile Comitetului executiv sa contina date cu caracter personal privitoare la proprietarii imobilului (spre exemplu: nume, prenume, numar apartament), pentru care va trebui identificat un temei legal de prelucrare dintre temeiurile legale de prelucrare prevazute la art. 6 si/ art. 9 alin. (2) din Regulament (daca este cazul).

    Apreciem ca vor putea fi aplicate cu precadere urmatoarele temeiuri legale de prelucrare:
    • prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine operatorului. Dintre acestea enumeram: alegerea si revocarea din functie a presedintelui, membrilor comitetului executiv si cenzorului sau membrilor comisiei de cenzori a asociatiei de proprietari; adoptarea, modificarea sau revocarea unei hotarari; adoptarea si modificarea bugetului de venituri si cheltuieli; mandatarea comitetul executiv, reprezentat de presedintele asociatiei de proprietari, pentru angajarea si eliberarea din functie a persoanei care ocupa functia de administrator al imobilului sau a altor angajati ori prestatori, in scopul administrarii si bunei functionari a cladirii - art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament sau alte atributii conform statutului art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulament.
    • prelucrarea este efectuata in cadrul activitatilor lor legitime si cu garantii adecvate de catre (...) o asociatie sau orice alt organism fara scop lucrativ si cu specific politic, filozofic, religios sau sindical, cu conditia ca prelucrarea sa se refere numai la membrii sau la fostii membri ai organismului respectiv sau la persoane cu care acesta are contacte permanente in legatura cu scopurile sale si ca datele cu caracter personal sa nu fie comunicate tertilor fara consimtamantul persoanelor vizate art. 9 alin. (2) lit. d) din Regulament.

    Afisarea deciziilor Comitetului Executiv reprezinta o operatiune obligatorie potrivit prevederile H.G. nr. 1.588/2007, astfel ca temeiul de prelucrare in acest caz va fi reprezentat de art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament - prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine operatorului.

    Datele personale ale membrilor Comitetului Executiv (nume, prenume, semnatura) vor fi prelucrate ca urmare a atributiilor legale ale acestora, prelucrarea fiind deci necesara indeplinirii unei obligatii legale a Operatorului art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament sau pentru executarea contractului art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulament.

    Registrul de decizii de regula nu va cuprinde date cu caracter personal. Totusi, in cazul in care veti consemna date referitoare la o persoana fizica, trebuie sa va asigurati ca aceasta prelucrare este necesara pentru realizarea scopului propus si se incadreaza cel putin in unul dintre temeiurile legale reglementate de art. 6 alin. (1) din Regulament.

    Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro

    Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR

    Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
    Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!

    Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

    x