Decizii Comitet executiv. Registrul de decizii
Potrivit dispozitiilor art. 30 alin. (1) lit. b) si alin. (2) din Legea nr. 230/2007, Comitetul executiv emite decizii privind reguli pentru ducerea la indeplinire a hotararilor adunarilor generale si pentru respectarea prevederilor legale, a statutului si a acordului de asociere, precum si alte decizii ce privesc activitatea din asociatia de proprietari. Aceste decizii vor fi consemnate in Registrul de decizii al comitetului executiv si vor fi afisate la avizier (art. 17 alin. (3) din H.G. nr. 1.588/2007).
Similar Hotararilor AGA, este posibil ca Deciziile Comitetului executiv sa contina date cu caracter personal privitoare la proprietarii imobilului (spre exemplu: nume, prenume, numar apartament), pentru care va trebui identificat un temei legal de prelucrare dintre temeiurile legale de prelucrare prevazute la art. 6 si/ art. 9 alin. (2) din Regulament (daca este cazul).
Apreciem ca vor putea fi aplicate cu precadere urmatoarele temeiuri legale de prelucrare:
Afisarea deciziilor Comitetului Executiv reprezinta o operatiune obligatorie potrivit prevederile H.G. nr. 1.588/2007, astfel ca temeiul de prelucrare in acest caz va fi reprezentat de art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament - prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine operatorului.
Datele personale ale membrilor Comitetului Executiv (nume, prenume, semnatura) vor fi prelucrate ca urmare a atributiilor legale ale acestora, prelucrarea fiind deci necesara indeplinirii unei obligatii legale a Operatorului art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament sau pentru executarea contractului art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulament.
Registrul de decizii de regula nu va cuprinde date cu caracter personal. Totusi, in cazul in care veti consemna date referitoare la o persoana fizica, trebuie sa va asigurati ca aceasta prelucrare este necesara pentru realizarea scopului propus si se incadreaza cel putin in unul dintre temeiurile legale reglementate de art. 6 alin. (1) din Regulament.
Similar Hotararilor AGA, este posibil ca Deciziile Comitetului executiv sa contina date cu caracter personal privitoare la proprietarii imobilului (spre exemplu: nume, prenume, numar apartament), pentru care va trebui identificat un temei legal de prelucrare dintre temeiurile legale de prelucrare prevazute la art. 6 si/ art. 9 alin. (2) din Regulament (daca este cazul).
Apreciem ca vor putea fi aplicate cu precadere urmatoarele temeiuri legale de prelucrare:
- prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine operatorului. Dintre acestea enumeram: alegerea si revocarea din functie a presedintelui, membrilor comitetului executiv si cenzorului sau membrilor comisiei de cenzori a asociatiei de proprietari; adoptarea, modificarea sau revocarea unei hotarari; adoptarea si modificarea bugetului de venituri si cheltuieli; mandatarea comitetul executiv, reprezentat de presedintele asociatiei de proprietari, pentru angajarea si eliberarea din functie a persoanei care ocupa functia de administrator al imobilului sau a altor angajati ori prestatori, in scopul administrarii si bunei functionari a cladirii - art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament sau alte atributii conform statutului art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulament.
- prelucrarea este efectuata in cadrul activitatilor lor legitime si cu garantii adecvate de catre (...) o asociatie sau orice alt organism fara scop lucrativ si cu specific politic, filozofic, religios sau sindical, cu conditia ca prelucrarea sa se refere numai la membrii sau la fostii membri ai organismului respectiv sau la persoane cu care acesta are contacte permanente in legatura cu scopurile sale si ca datele cu caracter personal sa nu fie comunicate tertilor fara consimtamantul persoanelor vizate art. 9 alin. (2) lit. d) din Regulament.
Afisarea deciziilor Comitetului Executiv reprezinta o operatiune obligatorie potrivit prevederile H.G. nr. 1.588/2007, astfel ca temeiul de prelucrare in acest caz va fi reprezentat de art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament - prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unei obligatii legale care ii revine operatorului.
Datele personale ale membrilor Comitetului Executiv (nume, prenume, semnatura) vor fi prelucrate ca urmare a atributiilor legale ale acestora, prelucrarea fiind deci necesara indeplinirii unei obligatii legale a Operatorului art. 6 alin. (1) lit. c) din Regulament sau pentru executarea contractului art. 6 alin. (1) lit. b) din Regulament.
Registrul de decizii de regula nu va cuprinde date cu caracter personal. Totusi, in cazul in care veti consemna date referitoare la o persoana fizica, trebuie sa va asigurati ca aceasta prelucrare este necesara pentru realizarea scopului propus si se incadreaza cel putin in unul dintre temeiurile legale reglementate de art. 6 alin. (1) din Regulament.
Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!
Articole similare din categoria Analize si solutii GDPR
30Iul2024
Evidenta fondului de rulment, din perspectiva GDPR
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
30 Iul 2024
30Mai2024
Consimtamantul salariatilor pentru utilizarea datelor cu caracter personal: cand este necesar?
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
30 Mai 2024
25Apr2024
Stergerea datelor fostilor angajati, si aplicabilitatea dreptului de a fi uitat
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
25 Apr 2024
28Feb2024
Monitorizarea angajatilor la locul de munca: Camerele de supraveghere ascunse sunt INTERZISE!
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
28 Feb 2024
28Feb2024
Siguranta datelor clientilor, din perspectiva GDPR
de Colectivul de Specialisti Rentrop&Straton
28 Feb 2024