Date de identificare ale partenerilor comerciali
Sunt responsabil protectia datelor la CN APDM SA GALATI si va rog sa-mi spuneti la contractele incheiate deja de CN APDM GALATI, gen contracte furnizare prestari servicii/lucrari/produse,contract paza,contracte ISPS, contracte reparatii nave se pot intocmi Anexe iar la contractele noi sa le intocmim cerere de consimtamant. E ok asa?
Stimati parteneri,
Incepand cu data de 25 mai 2018 a intrat in aplicare Regulamentul European 2016/679 privind protectia persoanelor fizice referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date (Regulamentul general privind protectia datelor - “GDPR”)
Va informam ca datele dumneavoastra de contact se afla in baza noastra de date, fiind obtinute in mod direct ca urmare a calitatii dumneavoastra de client/furnizor al societatii noastre.
Societatea noastra colecteaza doar date care sunt legate de aspecte si criterii comerciale, respectiv: denumire societate, adresa de corespondenta, adresa de e-mail, numar telefon fix, si/sau mobil, fax, numar cont si banca.
Va informam ca aceste date sunt utilizate exclusiv in scopul emiterii facturilor pentru prestatiile efectuate de societatea noastra.
Societatea noastra a intreprins masuri pentru a mentine securitatea datelor dvs. impotriva distrugerii/pierderii accidentale sau ilegale, modificarii sau utilizarii neautorizate, divulgarii si impotriva oricarei alte forme de prelucrare ilegala.
Datele sus-mentionate vor fi pastrate pentru perioada de timp necesara conformarii si respectarii obligatiilor impuse de legislatie sau pentru respectarea obligatiilor de arhivare impuse de legislatia aplicabila.
Daca nu sunteti de acord cu pastrarea datelor dumneavoastra in baza de date a S.C. APDM SA GALATI va rugam sa transmiteti un e-mail la adresa audit@apdmgalati.ro specificand aceasta optiune.
Se poate reveni oricand asupra deciziei dvs.printr-un e-mail sau o solicitare directa.
Va multumim!
Echipa CN APDM SA GALATI
A doua intrebare este referitor la activitatea privind Situatii de urgenta - fisele individuale ale angajatilor (nume, prenume, numar telefon personal, data si locul nasterii). Informatiile sunt difuzate intern si institutiilor abilitate conform legii (MT, CJSU, Prefectura, ISU, Ce are de facut Inspectorul Situatii de Urgenta?
Va multumesc!
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalProtectiaDatelor.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 12 sep 2018.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 25 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 1015 intrebari si raspunsuri.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!