Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 23 Mai 2019
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

Ce facem cand incepe o investigare?

Oxana Dumitrache - Chironda Raspuns oferit de
Oxana Dumitrache - Chironda
Senior Partner
06 Nov 2018

Mai important cred ca este sa spunem ce nu trebuie sa facem. Nu trebuie sa ne panicam.
Nu distrugem dovezi (sau ce credem noi ca ar putea servi drept dovezi autoritatii), nu instruim salariatii sa minta sau sa ascunda informatii. Foarte important se va dovedi trainingul salariatilor si al echipei de management pentru astfel de controale, in special pentru raiduri inopinate. Sunt disponibile Trainguri speciale privind procedurile de efectuare a investigatiilor. Urmarea unui astfel de curs, cel putin o data pe an, este necesara cel putin la nivelul echipei de management.

Fiecare membru din echipa de management si salariatii trebuie sa fie pregatiti si sa stie ce sa faca si mai ales ce sa nu faca. Printre care si sa nu vorbeasca neintrebati cu membrii echipei de control.

Nu sunt recomandate excese de zel si familiaritati cu membrii corpului de control. Instruiti personalul si managementul sa fie politicosi, sa cooperareze in limitele stabilite de catre DPO si avocat, dar pastrand distanta si obiectivismul.

Este vitala si instruirea secretarei, care va salva primele minute ale controlului si va sesiza Lista scurta a companiei (administratorul, DPO, avocatul etc.).

Newsletter portalprotectiadatelor.ro

Top 10 intrebari si raspunsuri referitoare la implementarea GDPR

Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul portalprotectiadatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Top 10 intrebari si raspunsuri referitoare la implementarea GDPR"!

Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

x