Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

X

Deblocare automata cont

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 11 Mai 2024
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis
PortalProtectiaDatelor.ro Un produs marca Rentrop&Straton
  • Intrebari si raspunsuri
  • Modele de documente
  • Opinia Specialistului
  • track_changesControl protectia datelor
  • Analizarea si solutionarea plangerilor si sesizarilor


    Intrebare: Cum se face analizarea si solutionarea plangerilor si sesizarilor primite de Autoritatea de supraveghere?

    Raspuns:
    In cazul in care petitionarul nu furnizeaza datele, informatiile si documentele solicitate potrivit prevederilor legale aplicabile, Autoritatea de supraveghere instiinteaza, in scris, petitionarul asupra faptului ca plangerea depusa nu indeplineste conditiile prevazute de lege pentru a fi calificata ca o plangere admisibila, in termen de cel mult 45 de zile de la inregistrare.

    Autoritatea de supraveghere informeaza persoana vizata in legatura cu evolutia sau cu rezultatul investigatiei intreprinse, in termen de trei luni de la data la care s-a comunicat acesteia ca plangerea este admisibila. Informarea va cuprinde si calea de atac impotriva ANSPDCP.

    Daca este necesara efectuarea unei investigatii mai amanuntite sau coordonarea cu alte autoritati de supraveghere, ANSPDCP informeaza persoana vizata in legatura cu evolutia investigatiei, din trei in trei luni, pana la finalizarea acesteia. Rezultatul investigatiei se aduce la cunostinta persoanei vizate in termen de cel mult 45 de zile de la finalizarea acesteia.

    Ipoteze posibile
    • Plangerile in care nu se precizeaza datele de identificare ale petitionarilor sunt considerate anonime si se claseaza cu aceasta mentiune, fara a se formula un raspuns petitionarilor.
    • Plangerile care nu au un obiect clar determinat se resping ca fiind inadmisibile. Petitionarii sunt informati in scris cu privire la necesitatea respectarii conditiilor de admitere a plangerii.
    • In cazul in care plangerile se refera la aspecte care nu intra in sfera de competenta materiala sau teritoriala a ANSPDCP, acestea se resping ca fiind inadmisibile. Petitionarii sunt informati in scris.
    • In cazul in care un petitionar adreseaza mai multe plangeri, pentru reclamarea aceleiasi chestiuni, acestea se conexeaza, petitionarul urmand sa primeasca un singur raspuns care face referire la toate petitiile primite.
    • In cazul in care petitionarul revine cu o noua plangere prin care reclama aceleasi aspecte semnalate intr-o petitie anterioara la care a primit raspuns, plangerea se anexeaza la prima petitie si se claseaza, fara a se mai trimite un raspuns petitionarului.
    • In cazul in care, pentru solutionarea plangerilor primite, devin incidente prevederile GDPR referitoare la mecanismele de cooperare si coerenta, se aplica in mod corespunzator dispozitiile GDPR si documentele emise de Comitetul European pentru Protectia Datelor. In aceasta situatie, este posibila transmiterea datelor personale, a informatiilor si dovezilor prezentate de catre petitionar catre alte autoritati de supraveghere si/sau catre Comitetul European pentru Protectia Datelor, in vederea solutionarii plangerii respective potrivit reglementarilor legale in vigoare.

    Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro

    Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR

    Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
    Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!

    Da, doresc sa ma abonez si sa primesc informatii despre produsele, serviciile, evenimentele etc. oferite de Rentrop & Straton. Termeni si conditii de utilizare a site-ului Nota de informare

    x