Semnatura electronica pentru declarare DPO
Solicit acest raspuns avand in vedere faptul ca, la finalul formularului exista doua variante:
1. Nu detinem semnatura electronica
2. Semnatura electronica
Este drept ca, in institutia noastra mai sunt persoane care au semnatura electronica, dar pe alte domenii de activitate (raportari catre ANAF si altele asemenea), dar nu doresc sa isi asume semnaturile lor electronice in alte domenii, pentru folosirea transmiterea altor documente.
Pe de alta parte, daca la transmiterea datelor de contact ale DPO nu vom folosi semnatura electronica, va fi oare nevoie de aceasta pentru comunicari viitoare cu ANSPDCP? Conform caror prevederi legale?
Nota: Raspunsul la aceasta intrebare este disponibil doar pentru utilizatorii inregistrati. Clic aici pentru a te convinge de utilitatea raspunsurilor oferite de expertii PortalProtectiaDatelor.ro
Atentie la data valabilitatii intrebarii!
Raspunsul oferit este in concordanta cu legislatia in vigoare la data de 26 oct 2018.
Login utilizator
De ce sa ma inregistrez?
- 25 de experti sunt la dispozitia ta 24 / 7 / 365!
- Ai acces la o baza de date cu 1000 intrebari si raspunsuri.
- Toate informatiile din portal iti stau la dispozitie oricand si din orice locatie!
Puteti accesa raspunsul la intrebarea de mai sus, platind prin SMS 10 Euro + TVA.
Apasa butonul "Plateste prin SMS" si urmeaza instructiunile privind procedura de plata folosind telefonul mobil. Odata procedura de plata finalizata, vei putea vizualiza raspunsul chiar in pagina accesata.
Newsletter PortalProtectiaDatelor.ro
Ramai la curent cu toate solutiile propuse de specialisti.
Aboneaza-te ACUM la Newsletterul PortalProtectiaDatelor.ro si primesti cadou Raportul special "Munca la domiciliu - Aspecte practice privind GDPR"!