X

Autentificare cont

Tine-ma minte

Ati uitat parola? Click aici pentru a recupera user/parola

Nu aveti cont?
X

Recuperare user/parola

Te rugam sa introduci adresa de email pe care ai folosit-o la inregistrarea contului tau.

Autentificare Inregistrare cont
Portal actualizat la 10 Decembrie 2018
Contine toate actele normative din domeniu, actualizate la zi - parteneriat Legis

GDPR pentru activitati de marketing

04Nov2018

Lista de verificare privind consimtamantul - metode pentru obtinerea consimtamantului

de Andreea COMAN 04 Nov 2018
Indiferent de metoda folosita, aceasta trebuie sa indeplineasca standardul unei indicatii lipsite de ambiguitate si exprimate printr-o actiune afirmativa clara. Acest lucru inseamna ca trebuie solicitat consimtamantul explicit al persoanelor.Exemple de mecanisme de acordare a consimtamantului explicit:semnarea unei declaratii de consimtamant printr-un formular pe hartie;bifarea unei ...
04Nov2018

Schimbul de date cu caracter personal

de Andreea COMAN 04 Nov 2018
Prin schimb de date cu caracter personal intelegem divulgarea datelor din una sau mai multe organizatii catre o organizatie terta parte sau mai multe sau schimbul de date intre diferite entitati ale unei organizatii. Schimbul de date poate lua forma unui schimb de date sistematic, de rutina, caz in care are loc partajarea aceluiasi set de date intre aceleasi organizatii pentru un anume ...
04Nov2018

Securitatea datelor cu caracter personal

de Andreea COMAN 04 Nov 2018
Un principiu-cheie al RGPD este acela conform caruia prelucrarea datelor cu caracter personal trebuie sa fie efectuata in conditii de siguranta, si anume, prin instituirea unor masuri tehnice si organizatorice corespunzatoare - principiul securitatii datelor cu caracter personal.Incalcarea securitatii datelor cu caracter personal inseamna o incalcare a securitatii care duce la ...
04Nov2018

Marketing direct - lista de verificare

de Andreea COMAN 04 Nov 2018
Obtineti consimtamantul pentru marketingUtilizati casute pentru inregistrare (opt-in).Specificati metoda de comunicare (spre exemplu, prin e-mail, mesaj text, telefon, apel inregistrat, posta).Solicitati acordul pentru a transmite date cu caracter personal in scop de marketing tertelor parti.Inregistrati cand si cum anume ati obtinut consimtamantul si ce acopera exact.Liste ...
04Nov2018

Recomandari privind prelucrarea datelor cu caracter personal pentru scopuri de marketingul direct

de Andreea COMAN 04 Nov 2018
Definitia Marketingului DirectMarketingul direct ofera clientilor bunuri, servicii, solicitari de angajare sau solicitari de a efectua orice tip de activitate (de exemplu, solicitarea de a vizita website-ul companiei) prin SMS, posta, telefon, e-mail, alte mijloace de telecomunicatii sau prin comunicarea directa cu clientul.Furnizor de Marketing DirectMarketingul direct este realizat de ...
04Nov2018

Suprimarea („lista de suprimare”/„lista de opozitie”)

de Andreea COMAN 04 Nov 2018
Dreptul de a se opune comercializarii directe in conformitate cu articolul 21 alineatul (3) din GDPR nu impiedica un operator sa detina o lista de suprimare, intrucat lista sustine dreptul persoanei de a se opune si este mentinuta in vederea respectarii acestuia mai degraba decat in scopuri de marketing direct.Organizatiile ar trebui sa mentina o lista de suprimare (lista de opozitie) ...
04Nov2018

Generarea de potentiali clienti si listele de marketing

de Andreea COMAN 04 Nov 2018
Listele de marketing pot fi compilate in diferite moduri si variaza pe o gama extrem de larga din punct de vedere calitativ. O lista buna de marketing va fi actualizata, exacta si fiabila pentru inregistrarea consimtamantului specific pentru activitati de marketing. O astfel de lista poate fi utilizata in conformitate cu legea si ar trebui sa genereze putine sau chiar deloc - plangeri. Cu ...
04Nov2018

Alte tipuri de marketing direct

de Alexandru MATEI 04 Nov 2018
Marketingul prin faxOrganizatiile nu trebuie sa transmita marketing prin fax persoanelor fizice (inclusiv comerciantilor si unor parteneriate) fara consimtamantul lor specific.Organizatiile pot transmite marketing prin fax companiilor (sau altor organisme corporate) fara consimtamant, cu exceptia situatiei in care exista o opozitie manifestata in acest sens.Toate faxurile ...
04Nov2018

Marketing prin posta electronica

de Alexandru MATEI 04 Nov 2018
Care sunt regulile de marketing prin posta electronica?Organizatiile in general pot transmite mesaje-text sau e-mail-uri in scop de marketing daca persoanele vizate si-au dat acordul pentru a le primi. Consimtamantul indirect (de exemplu, consimtamantul dat unei terte parti) nu este suficient.Aceeasi regula se aplica oricarui tip de comunicare electronica in scop de marketing, ...
04Nov2018

Marketingul telefonic

de Andreea COMAN 04 Nov 2018
Care sunt regulile privind efectuarea apelurilor telefonice?Organizatiile pot efectua apeluri telefonice nesolicitate in scop de marketing, cu exceptia cazului in care persoana apelata nu se opune acestora, adica trebuie sa isi exprime consimtamantul. De exemplu, este posibil ca persoana vizata sa fi bifat o casuta opt-in, agreand apelurile telefonice ale operatorului in scop de marketing, ...
04Nov2018

Metode de obtinere a consimtamantului

de Alexandru MATEI 04 Nov 2018
Varianta cea mai clara de obtinere a consimtamantului consta in invitarea clientului sa bifeze o casuta, confirmand ca doreste sa primeasca mesaje de marketing prin canalele specifice (de exemplu, posta, e-mail, apeluri telefonice etc.). Aceasta reprezinta cea mai buna practica si sfatuim operatorii sa adopte o astfel de abordare, cu toate ca nu este singura cale de obtinere a ...
04Nov2018

Cercetarile efectuate in scop de marketing vs. vanzarile mascate

de Andreea COMAN 04 Nov 2018
Regulile marketingului direct nu se vor aplica in cazul in care o organizatie contacteaza clientii pentru a efectua cercetari de piata reala (de exemplu, scopul este de a folosi cercetarea de piata pentru luarea deciziilor in domeniul comercial sau politicilor publice) sau contractarea unei firme de cercetare pentru a face acest lucru, deoarece acest lucru nu va implica comunicari de publicitate ...
04Nov2018

Ce conteaza atunci cand se exprima consimtamantul?

de Andreea COMAN 04 Nov 2018
Adesea veti avea nevoie de acordul cuiva inainte de a-i putea trimite un mesaj in scop de marketing. Daca aveti nevoie de consimtamant, apoi pentru a fi valabil consimtamantul trebuie sa fie acordat in mod constient si liber, clar si specific. Aceste cerinte legale trebuie sa acopere atat organizatia dumneavoastra in mod special, cat si tipul de comunicare pe care doriti sa il utilizati ...
04Nov2018

Ce inseamna marketingul electronic?

de Alexandru MATEI 04 Nov 2018
PECR acopera marketingul efectuat prin telefon, fax, e-mail, mesaj text sau orice alt tip de comunicare electronica. Exista reguli diferite pentru apelurile telefonice, apelurile automate, faxuri, e-mail-uri si mesajele-text.Dispozitiile PECR referitoare la marketing nu se aplica altor tipuri de marketing, cum ar fi transmiterea prin e-mail de materiale promotionale catre un numar mare ...
Pagina: 12»
x